Hjemmekontor via bruttolønsordning2020-11-09T12:32:56+00:00

HJEMMEARBEJDSPLADS VIA BRUTTOLØNSORDNING

Via bruttolønsordningen kan en medarbejder få et ergonomisk hjemmekontor – uden beskatning.
Det er altså en personalegode hvor udgiften bliver trukket fra medarbejderens løn før skatteberegning.
Skattebesparelsen gør det dermed billigere for medarbejderen at købe et hjemmekontor end ved et privatkøb.

Få rådgivning til køb af hjemmearbejdspladser via bruttolønsordning – book et gratis og uforpligtende møde via formularen nedenfor.

BOOK ET UFORPLIGTENDE MØDE

DET FÅR DU

  • Ergonomisk hjemmekontor uden beskatning

  • Et hjemmekontor du må bruge privat

  • Arbejdsgiveren får fradrag for anskaffelsessummen

  • Arbejdsgiveren får ikke direkte udgifter, kun likviditetsforskydning

  • Afskrivning og betaling over 12-36 måneder

  • Mulighed for overtagelse af møbler for en scrapværdi på f.eks. 5%

  • Rådgivning om hjemmekontorer

  • Bredt sortiment af kvalitetsmøbler

  • Konkurrencedygtige priser

KRAV TIL EN HJEMMEARBEJDSPLADS?

En hjemmearbejdsplads er ifølge arbejdsmiljøloven et krav, hvis du arbejder hjemmefra mindst én dag om ugen. En hjemmearbejdsplads skal indeholde en ergonomisk kontorstol, der kan indstilles til den individuelle. Et hæve-/sænkebord der skal kunne tilpasses den individuelle. Der skal ligeledes være tilstrækkelig belysning i arbejdsrummet.

Læs mere på Arbejdstilsynets hjemmeside

Skattefri hjemmearbejdsplads via bruttolønsordning

Udfyld formularen til højre for at få brochuren tilsendt.
Du bliver samtidig tilmeldt vores nyhedsbrev, som du til hver en tid kan afmelde.

BROCHURE

HJEMMEARBEJDSPLADS
VIA BRUTTOLØNSORDNING