SALGSKOORDINATOR TIL INTERN SALG

Er du vores nye salgskoordinator?
Brænder du for at være bindeled mellem kunder og leverandører? så er det lige dig, vi har brug for!

Scan Office er i en rivende udvikling og har derfor behov for yderligere kræfter, der kan styrke vores kundeservice. Med reference til vores indkøbs- og kundeservicechef Henriette Theil, får du en vigtig rolle i vores kundeservice, hvor du skal jonglere mellem kunder og leverandører.

VORES FORVENTNINGER

Du er passioneret i arbejdet med administrative opgaver. Ideelt set har du nogle års erfaring fra møbelbranchen eller beslægtet branche. Vigtigst er det dog, at du drives af lysten til at koordinere ordrer, servicere kunder og i det hele taget at få tingene til at gå op i en højere enhed. Du vil få en varierende hverdag i en afdeling med 12 kollegaer, hvor du vil have en daglig bred kontaktflade. Samarbejde, struktur, overblik og kommunikation er nøgleord i teamet. Jobbet
består bl.a. af tastning af tilbud, som både kan være store projekter eller mindre ordrer, indkøb af varer til salgsordrer, opdatering er data i ERP system, modtage henvendelser fra kunder på telefon/e-mail og kontakt til vores logistikafdeling.

HVEM ER DU

Serviceminded, høj detaljegrad og masser af energi kendetegner dig. Du er udadvendt, har et stort drive og har et talent for struktur. Du trives med både at arbejde selvstændigt og i teams, samtidig med du bevarer overblikket – selv når det går stærkt. Du er omstillingsparat og trives med at arbejde i et højt tempo.

HVAD KAN VI TILBYDE DIG

Vi kan tilbyde en spændende og attraktiv stilling som salgskoordinator i en professionel og ambitiøs virksomhed. Scan Office Group er en af branchens største aktører på markedet.

  • Muligheder for både faglig og personlig udvikling
  • Mulighed for efteruddannelse
  • Løn som afspejler dine kvalifikationer
  • Gode kollegaer

YDERLIGERE INFORMATION

Har du spørgsmål til stillingen som salgskoordinator, så kontakt venligst indkøbs- og kundeservicechef, Henriette Theil på tlf. 43 26 66 91 eller send en e-mail til: [email protected]

ARBEJDSPLADS

Vi har afdelinger på tværs af landet, så geografi er ikke afgørende. 

ANSØGNING

Sidder du inde med lysten til, sammen med os, at gøre en forskel, så send os gerne din ansøgning, CV og evt. andre relevante bilag til: [email protected] – vi ser frem til at høre fra dig. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende, hvorefter vi vil udvælge de kandidater, som vi ønsker at invitere til en individuel samtale.

OM SCAN OFFICE

Scan Office er en danskejet virksomhed. Vi er en af Danmarks største leverandører af løsninger og indretninger til kontor, uddannelse, sundhed og pleje.

SCAN OFFICE GROUP ER LANDSDÆKKENDE LEVERANDØR AF ALT TIL KONTORET
Scan Office Group er en af de største danskejede virksomheder indenfor møbelindretning og kontorforsyning. Koncernens møbeldivision har hovedsæde i Herlev mens kontorforsyningsdivisionen har hovedsæde i Esbjerg. Virksomheden har kontorforsyningsbutikker og møbel showrooms fordelt rundt i hele Danmark. Herfra sælges alt til det moderne kontor – alt fra komplette indretningsløsninger, møbler, blyanter og papir til digitale printere og scannere. Virksomheden beskæftiger ca. 250 medarbejdere og omsætter årligt for over 650 mio. kr.